Monday 7 August 2017

Trading Sniper Strategie


Jongste nuus Sniper Strategie: Eenvoudige aanwyser Model Besonderhede Gepubliseer: 2014/12/09 20:06 Geskryf deur admin Kategorie: Trading strategieë Hits: 603 Jy kan 'n aantal van handel strategieë genoem "sniper" aanlyn te vind, maar vandag sal ons praat oor die cognominal stelsel op die aanwysers, want dit is maklik om te gebruik en, ongelooflik soos dit mag lyk, is uniek, want dit is gebou op sy eie formules en nie die patroon van ander handelaars kopieer. Ten spyte van sy ouderdom (sowat 7 jaar), die sniper strategie is nog nie sonder rede die aandag van spekulante. Eerstens, dit is ideaal vir beide intradayers en positioners. In die tweede plek, die werk geen streng beperkings op handel gereedskap lê, hoewel aanvanklik die algoritme is ontwerp vir die Britse pond. En derdens, daar is 'n paar adviseurs aan die hand van die stelsel van aanwysers vandag. Sniper strategie en werk aanwysers Jy kan 'n paar weergawes van hierdie metode te vind aanlyn, met verskeie toevoegings, veranderings, en selfs skrifte, maar die patroon vir die basis en gelyktydig die mees betroubare weergawe sal 'n stel van die volgende aanwysers sluit in: Sniper - 'n kombinasie van bewegende gemiddeldes, wat op die grafiek in die vorm van drie lyne en gee hoorbaar seine wanneer die kennisgewing is op sniper Stop-'n verandering van die standaard Paraboliese Kong, wat punte het verskillende kleure toegeken vir die lomp en lomp mark. Bedoel vir die opstel van die stop-verlies en sleep posisies; Sniper Trend A en sniper Trend B - spesiale kaarte in die "kelder" vensters. Om handel te koop nie, moet 'n paar voorwaardes nagekom word. Eerstens moet alle bewegende gemiddeldes die kleur na blou verander. Let wel - die transaksie is gemaak in 'n kort tyd na die kleurverandering, hierdie benadering kan jy 'n tendens omkeer in die begin vang, maar as jy die mark ná 'n lang tyd ná die ommeswaai van die verskuiwings betree, is daar 'n hoë waarskynlikheid om die hoë koop. In die tweede plek moet beide sniper Trend histogramme ook die kleur na blou verander. Op daardie, sal jy nie in staat wees om die taktiek gebruik kenmerkend van baie histogram aanwysers en dui aan die instrument te koop op die oomblik wanneer 'n nuwe histogram bar bo die vorige paar gesluit. Dit is te danke aan die berekening formule, wat gebou is met inagneming van die uiterstes en in werklikheid is nie so eenvoudig soos dit mag lyk, so maak handel deur 'n kleurverandering in hierdie geval is nie iets primitief vir lui handelaars - in teenstelling, is 'n vereenvoudigde voorstelling van komplekse berekeninge. Die figuur hieronder toon 'n voorbeeld te koop (die kombinasie van seine sal heeltemal die teenoorgestelde wees vir die handel te verkoop): As dit gesien kan word, in hierdie geval Paraboliese gebly rooi, en die verpligte verandering van kleur is nie hierbo genoem. Trouens, die vraag of om te wag vir die verandering van rigting van die paraboliese Kong is nogal omstrede, volgens geskille wat in gemeenskappe die handelaars. Aan die een kant, as jy die standaard Kong "in die vakuum" gebruik, dan natuurlik moet jy wag, anders is dit maak nie sin nie, maar aan die ander kant, die sniper strategie gee akkurate seine sonder sulke bevestiging, so daar is geen punt in mors die ekstra punte op die inskrywing as gevolg van die moontlike vertraging van seine. Sniper strategie en 'n paar van die nuanses wat verband hou met die plasing van tot stilstand kom en neem-winste Soos jy dalk geraai het, die grootste probleem ontstaan ​​wanneer jy 'n stop-verlies stel - in die besonder, in die voorbeeld hierbo, sal jy nie in staat wees om 'n stop-verlies agter die sniper stop te sit, want dit rigting nog verander. Maar die sentrale bewegende gemiddelde is nie vertraag so sterk en laat om korter en meer akkuraat tot stilstand te stel, dus 'n uitstekende alternatief. Dus, kan jy enige variant gebruik vir die aanvanklike berekening van die risiko en verder sleep posisies. Let daarop dat in hierdie geval sal baie afhang van die handel instrument: byvoorbeeld, op die euro, plat op wat 'n gereelde gebeurtenis, kan jy die metode gebruik met die bewegende gemiddelde, terwyl dit vir 'n goeie tendens tariewe Kong is goed, en die oorspronklike stelsel dui dieselfde. Die laaste ding wat aandag te skenk aan die winsdoelwit. Die skrywers beveel die skeuring posisie in dele, wat elk hul waardes van take-winsgewende stel (uniform uiteensetting van die aantal punte), terwyl na die uitwerk van die eerste orde van die stop-verlies moet ingestel word op alle uitstaande transaksies na die gelykbreek. Na ons mening is hierdie benadering is slegs gedeeltelik korrek is, aangesien die idee van die uiteensetting is heeltemal korrek en takties suksesvolle, maar die probleme kan voorkom met die vlakke. Die Sniper strategie is geskep in 2007, wat reeds kommerwekkend vir die ervare spekulante, en dit is nie eens oor die daaropvolgende krisis, wat uitgebreek het na 'n jaar: die werklike probleem is baie meer gevaarlik en is 'n gevolg van die veranderende aard van die mark. Die figuur hieronder toon die weeklikse grafiek van EUR / USD en ATR met die tydperk van berekening van een week: So, vandag die mark is heeltemal anders en is in 'n fase van lae onbestendigheid, so as in 2007 die op die vlak van vaste, winsgewende byvoorbeeld 100 punte voor die tendens verandering is geaktiveer, vandag die prys kan nie so ver gaan . Gevolglik is die transaksie is beter om te breek in twee dele en dan saam met die posisie soos volg: om die te neem vir die helfte in punte stel, met inagneming van die wisselvalligheid van die afgelope maand; na die werk uit die eerste teiken, om die stop beweeg op die tweede een na die gelykbreek en los die wins na die teenoorgestelde sein volgens die reëls van die stelsel, dit wil sê met die hand na die verandering van die tendens Sterk - en swakpunte inherent in die sniper strategie Ten slotte, moet ons daarop let dat selfs die eenvoudige die eerste oogopslag sniper strategie, waarvoor die parameters van die belangrikste aanwysers nie reggestel kan word by verstek (as jy nie die kode wysig), dra beide verborge geleenthede en gevare. In die besonder, kan die volgende voordele wat spesifiek op die oorweeg strategie geformuleer volgens die resultate van hierdie ondersoek: Lae risiko: volgens historiese data, die keerverlies is selde veel hoër is as die potensiële wins; Eenvoudige en ondubbelsinnige reëls wat toelaat om in te samel en statistieke oor die geskiedenis van transaksies te ontleed; Daar is geen streng beperking op die werk tydperk, al is daar instruksies waar die uur word aanbeveel, wat na ons mening, skep kunsmatige beperkings; Die beskikbaarheid van klank seine op die belangrikste aanduiding (bewegende gemiddeldes), wat handel vergemaklik en neem minder tyd. Die belangrikste nadeel is dat daar is baie aanwysers vir hierdie tipe stelsel - byvoorbeeld, kan histogram lees gekombineer in 'n enkele kode, dus die aandag aftrek van die aandag van die handelaar se voorkoming. Daarbenewens is daar is 'n paar probleme met die sniper Stop: in die praktyk, in sommige gevalle word dit nutteloos en lei tot onnodige verliese van paraboliese Kong vertragings. Bron: Dewinforex As jy 60 tot 90 minute per dag, 'n rekenaar, risiko kapitaal, die Internet, geestelike dissipline en 8220; sniper Dag Trading8221 ;, ek glo jy kan hê wat dit verg om te bereik finansiële en tyd vryheid deur Day Trading die E-Mini Futures. Emini Kursus en mentorskapprogram In my Emini Trading Kursus, ek wys jou hoe om 'n 8220 te benut; sniper Trading8221; tik benadering met behulp van my getoets metode om ten minste 2 punte per dag verdien uit die markte. Jy kan leer hoe om konsekwent wins in 'n goeie of slegte markte maak. Ons metode fokus op 'n hoë waarskynlikheid handel, die lewering van jou punte vir die dag. Dag handel vir 'n lewe nie hoef te moeilik wees, as jy het die reg metode, plan, plan van aksie en iemand om dit aan jou te verduidelik in 'n lewendige mark handelsomgewing. Prys aksie, word gedryf deur emosionele koop en verkoop besluite vir 'n verskeidenheid van redes, wat almal teenwoordig in die huidige prys is op enige gegewe oomblik. Ons werk is om die draaipunte wat bestaan ​​in elke sessie deur presisie marktydsberekening te vind. Hierdie draaipunte teenwoordig elke dag die markte is oop. Sniper Dag handel sal leer om duidelik te sien waar hierdie draaipunte is, met behulp van 'n verhandeling tipe meesterskap benadering. Hierdie punte opdaag soos konsekwent 8220; Sniper8221; skote op jou handel skerm en word duidelik omskryf deur die gebruik van die persoonlike gereedskap wat ek geskep het. Ons streef daarna om te leer ons studente te prys aksie uitmekaar leer uit aanwysers of gereedskap, maar dit is nuttig om te wys wat kan nie gesien word in die begin. Ek is seker wat ek ten volle nie geleer word deur iemand en is uniek vir my en die baie jare wat ek het spandeer die ontwikkeling en nou duidelik te definieer die 8220; sniper Dag Trading Method8221 ;. Die seine wat gegenereer word deur my metode sal dieselfde seine aan enigeen wat volg dit produseer, daar is regtig geen grys gebied, net wat handel dryf jy besluit om te neem en wat jy laat gaan deur. Sniper Dag Trading Metode Ons handel met regmerkie data en 'n verskeidenheid tydraamwerke in tydsberekening ons handel inskrywings. Ek het drie verskillende style Ek handel en laat hulle op die prys aksie dikteer. Een daarvan is 'n 8220; Kopvel Trading Method8221 ;, (T-1 Handel) wat baie akkuraat in die optel van 2,3 of 4 bosluise op die SP. My stops is sodanig dat hierdie benadering gemiddeldes n 1-1 risiko / beloning verhouding, maar het 'n baie hoë persentasie 8220; Win / Loss8221; verhouding. Dit is brood en botter vir my. Die tweede styl geniet die voordeel van my 8220; Precision draai Points8221; model, (T-2 Handel) en word gewoonlik verhandel met verskeie kontrakte. Die eerste deel is afgeskaal uit sowat 1 punt, wat my vinnig bring om 'n geen los posisie en die tweede helfte word gewoonlik toegelaat om uit te voer. Ek het vier ongelooflike maniere om uit te kry, wat almal onafhanklik van mekaar optree, maar is ongewone soortgelyk in hul resultate. Die laaste, is 'n 8220; piramide Trading Method8221 ;, dat wanneer toestande reg is, jy in staat is om jou eerste risiko klein maar skaal hou in die handel, die toevoeging van posisies in die rigting van die tendens, maar slegs teen 'n baie lae risiko inskrywing punte is , hou jou tot stilstand kom neer op 1 SP punt. Elkeen van hierdie metodes is baie duidelik in my 80 bladsy handel handleiding en opgevolg in die DVD opleiding deel van my loopbaan. Hulle sal ook meer as weg wees in ons lewe handel sessies. Terwyl slegs nodig om 2 punte ná kommissie per dag trek uit die mark, (8 bosluise) vang 'n paar kopvel ambagte of 'n T-2 handel, is werklik al wat jy nodig het om jou daaglikse doelwit te tref. Ek glo in die opstel van realistiese doelwitte, wat jou kanse te verhoog om hulle te ontmoet. Deur met 'n helder verstand, 'n stewige handel plan, met posisie sizing perke risiko en 'n rots vaste geldbestuur, kom jy dat daar nog baie nader aan jou pad handel finansiële en tyd vryheid. Voorbeelde van twee tipiese handelsdae rug aan rug, die toepassing van die Sniper Dag Trading Metode. Dit het slegs sowat 20 minute tot my daaglikse doelwit plus kry op beide hierdie dae aangekondig. Geestelike Dissipline en Trading Sielkunde. Ek het vir julle gesê wat ek kan bied vir jou, maar dit is nie al wat jy nodig het vir sukses. Ek is daarvan oortuig dat my metode, persoonlike aanwysers en volledige benadering die aspirant handelaar winsgewend op 'n gereelde basis kan maak, maar jy het wat dit verg? Trading sielkunde speel 'n groot rol in alle handelaars, of hulle dit wil weet of nie. Jy het kragte voortdurend werk teen jou. Sukses is net gaan om 'n werklikheid geword het, as jy die eienskappe wat nodig is om dit af te trek. Wat jy gaan nodig is * Dissipline * Geduld * Die vermoë om te volg reëls * Beheer jou vrese * Kry 'n greep op persoonlike gierigheid. Algemene, ek praat oor dit in my daaglikse blog, want hulle is te dikwels waarom handelaars versuim om hul doelwitte te bereik. Ek bied 'n baie ondersteuning in hierdie gebied, sowel, as jy 'n sukkelende handelaar en wil verander, ek het die gereedskap, metode en weet hoe om waarskynlik draai jy rond, sodat jy die konsekwente inkomste kan skep, vry te maak jou tyd en vervul jou drome in 'n suksesvolle dag handelaar. geestelike Oefeninge In my program aan te spreek ek 'n paar van hierdie kwessies in 'n reeks van 8220; Geestelike Opleiding Exercises8221; dat ek saam gestel het. Dit is ontwerp om jou gedagtes te dink te kry en te glo dat handel vir 'n lewe en ontmoet jou daaglikse handel doel is normale, natuurlike en die enigste uitkoms wat jy sal aanvaar. Die titels in die eerste reeks is; * Finansiële Vryheid * Positiewe neem van risiko's * Hou jou konsentrasie terwyl handel * Die bereiking van jou handel doelwitte te bereik. Die titels in die tweede reeks is; * Oorwinning Trading Hindernisse * Beheer Emosies terwyl Handel * Die oorwinning van die vrees vir mislukking * Die skep van Hoop sukses. Hierdie glo ek is baie sterk en is in, 8220; die eerste person8221; en sal persoonlik vir jou. Hulle is 'n vorm van Neuro-Linguistiese Programmering dat jy verder kan neem en bring jou nader aan die vergadering van jou handel doelwitte. Hulle is, in 'n geskrewe vorm en in klank-CD en geskep deur My nie. My planne is om voort te gaan om hierdie uit te brei in die toekoms en maak 'n nuwe toevoegings beskikbaar vir studente wat aan boord kom, al teen geen ekstra koste. Hierdie opleiding reeks is spesifiek vir handelaars en dekking kwessies wat hulle in die gesig staar. Oplossings vir handelaars, sniper Dag Trading Ek besef dat nie almal is gebore met al die eienskappe van 'n suksesvolle handelaar benodig, maar ek voel dit geleer kan word as jy dit wil hê erg genoeg. Vra jouself, hoeveel wil jy 'n konsekwente suksesvolle handelaar geword. Die antwoord op wat gaan aan al die verskil in die wêreld te maak. Ek weet persoonlik die dinge wat handelaars terughou van dit alles bymekaar te bring en ek weet presies wat om te doen om hulle te help verander. Ek glo ek kan die sukkelende handelaar sowel as die handelaar wat dit nog nooit tevore gedoen het help. Ek kan jou gestel op 'n kursus wat op maat van jou ervaring vlak en loop jy deur alles wat nodig is en wat verwag is. Die goeie deel is, jy is nie moet dit gaan saam. As jy enige vrae het, kan ek nie net beantwoord nie, maar help om dit toe te pas, om die resultate wat jy sal nodig kry. Ons daaglikse doel is nie om hard te slaan, 2 punte + per dag. Ons kan nie 'n konserwatiewe benadering tot jou help om daardie doel te bereik gereeld kry. As jy eerlik is en weet jy hulp nodig het en bereid is om hard te werk en te verander wat ooit wat jy hoef te, dan is ek seker ek kan help. Handel vir 'n lewe is moontlik, maar jy moet om anders te doen, is anders en dink anders as die meerderheid van die ander handelaars. As jy eers hierdie dinge doen om jouself, dan sal ek aan jou, wat jy 'n stap nader aan die sukses wat ons almal streef na sal bring. Laastens, ek wil iemand met twyfel, my metode, regop werke verseker. Die enigste vraag wat oorbly, is, sal jy vorentoe beweeg en besluit om dit te laat werk vir 8220; YOU8221 ;. Prys Aksie Dag Trading 8220, Prys Aksie Dag Trading8221 ;, is die sleutel tot jou lang termyn sukses. Die markte doen iets alledaagse wat in ooreenstemming is sedert hulle begin handel, meer as honderd jaar gelede. Dit bestaan ​​in alle tydraamwerke en kry gespeel word op die handel skerms regoor die wêreld elke dag. Dit is belangrik om te verstaan ​​en te leer, 8220; n goeie prys structure8221; en hoe dit gebou is. Dit is wat ek leer en dit is wat studente kry wanneer hulle saam met my op sniper Dag Trading. Die sleutel is om te leer wat om te doen en wanneer om dit te en hoekom doen. As jy nie weet die antwoorde op hierdie vrae sal jy uiteindelik val kort. Baie handelaars gebruik aanwysers om hulle te help en dit is OK. Ek het hulle en gebruik hulle ook, maar nie my handel besluite te baseer op die aanwysers. Ek baseer dit op 'n goeie prys struktuur en handel Opstellings wat oor en oor gebeur, dag na dag. Handelaars en beleggers is baie voorspelbaar, hulle baseer baie van daar handel besluite op emosie. Wetende kortkop voor, hoe hulle sal reageer wanneer sekere pryse bereik en nagekom word nie, gee ons die handel rand ons kyk vir. Met dit gesê, die aanwysers mettertyd in lyn met ons handel besluite wat ons die bygevoeg vertroue om ons geld op die lyn kan gee. & Quot; Ons glo nie in die geheim sous of vuurpyl wetenskap. Ons didnt iets bedink. Ons moenie gebruik gevorderde fisika ons ontleding & quot doen; Sluit Dale as 'n intekenaar op ons weeklikse live SNIPER diens en goed wys jou Hoe om vinnig en met selfvertroue te tel wen ambagte Hoe om duidelik gedefinieerde Patrone wat lei tot die hoogste opbrengs en die minste risiko's te identifiseer Vind en bevestig die tydraamwerke Gebruik Divergensie Ontleding en opsies om jou winste te maksimeer Skep 'n herhaalbare proses Bepaal die regte staking en laat opsie hefboom werk vir jou Leer hoe om jou te laat die winste uit te voer en voer jy Insane Winste Erken die presiese punt waar die handel is geneig om te keer rigtings Verlaat die handel - Ring kasregister Ewe belangrik is die bemeestering van die eienskappe en die geestelike dissipline om uit te voer. Hierdie 6 eienskappe is gemeenskaplike eienskappe vir alle suksesvolle handelaars en sal deel van jou styl geword soos jy vorder as 'n Options Hunter sniper. Dissipline - Waar daar 'n wil is, is 'n manier Organisasie - geluk versterk organisasie en wysheid Fokus - Die omsigtige gee gedagtes om hul stappe Geduld - Alle dinge kom na diegene wat dit wil hê Onafhanklikheid - Jy is verantwoordelik vir jou Vertroue - Wet net vandag, môre is dit te laat SNIPER sal jy leer hoe om te bly in die spel maak nie saak wat, ongeag of marktoestande of Wêreld ekonomie. Jy sal verbeter jou handel konsekwentheid en neem vrees en emosie uit jou handel. & Quot; Gee 'n man 'n vis en hy eet vir 'n day..but leer 'n man om vis te vang en vreet hom vir 'n leeftyd & quot; SNIPER vervang verwarring en uitstel met doelgerig gerig optrede met behulp van 'n bewese handel stelsel en getoets strategieë en tegnieke. Sy aan u verskaf op 'n skinkbord, spaar jou tyd en geld. Dale is geen 8220; Verbeel Expert8221 ;, hes aktief nou presies wat hy is om ander te leer om te doen doen. Sam se Sniper Strategie Ek is nuut in hierdie forum en is die handel vir 'n lang tyd, het ek gedink ek kan net so goed met julle deel my strategie wat ek gebruik en maak my konsekwent geld. As iemand dit kan maak in 'n EA wat koel sal wees, Enige pare, die beste met minder as 5 pit versprei. Nodig om in ag te neem die daaglikse tyd raam, 4 uur tyd raam, 1 uur en 5minute. Heg die 50EMA om al vier kaarte. --Short Entry Rules-- Maak seker dat die geldeenheid onder die 50 EMO op die daaglikse, 4hour en óf onder die uurlikse of net kruising af deur die 50EMA. Om die handel wag in te skryf vir die prys te steek teen die 50EMA op die 5minute grafiek wanneer die lae van die kruising bar uit geneem betree kort. 20pip teiken, 20 punt stop, en ek gebruik net 1% risiko. Hierdie strategie werk sowat 75% van die tyd, vir 'n 90% suksessyfer te verseker dat die geldeenheid maak laer lae en laer hoogtepunte. --Long Entry Rules-- Maak seker dat die geldeenheid is bo die 50 EMO op die daaglikse, 4hour en óf bo op die uurlikse of net kruising up deur die 50EMA. Om die handel wag vir die prys te steek deur die 50EMA op die 5 minuut grafiek wanneer die hoogtepunt van die kruising bar uitgehaal betree lang betree. En weer 'n 20 pit teiken, 20 pit stop, en risiko net 1%. INDIEN die kaarte nie aan die kriteria voldoen en hulle het almal nie dieselfde rigting volg, handel nie en 'n ander geldeenheid. Beste tyd om te handel is ongeveer 06:30-10:30 UK tyd As iemand enige vrae het voel vry om te vra Gelukkig handel.

No comments:

Post a Comment