Thursday 14 September 2017

Opsie Q & A


Is daar 'n opsies handel strategie wat 'n inkomste van sowat 8% per jaar sal produseer? Geplaas deur Pete Stolcers op 12 November Opsie Trading Vraag Is daar 'n opsies handel strategie wat 'n inkomste van sowat 8% per jaar verkoop ver uit die geld PLAAS met 3 maande duur tot vervaldatum sal produseer? Dit sou herhaal 4 keer per jaar, om 'n opbrengs van 8% per jaar te produseer. Die strategie sal 'n alternatief vir 'n belegging in 'n gestruktureerde produk met betrekking tot 'n indeks, waar as die indeks nie met meer as 45% per kwartaal val vanaf 'n vaste vertrekpunt vlak oor 'n tydperk van vyf jaar sal die 2% / kwartaal betaal sal word nie op die belegging. , Daarom my vraag is kan opsies beter hierdie terugkeer en hoe? Waar die 45% vlak dan is verbreek die 2% / kwartaal sal nie betaal word nie, een oortreding per jaar = 6% / jaar Lees die antwoord & gt; Opsie kredietspreidings - Waar moet ek die Stop Loss? Hoe om te kry Wanneer jy kan nie rond. 8220; Rolling8221; 'N Opsie Posisie Definiëring relatiewe sterkte en swakheid Wat bepaal 'n Opsie Bid / Vra Smeer? Die probleem met Opsie perk Bestellings. Opsie kredietspreidings Gone Bad - Koop In die kort? Hoe kan ek 'n intreevlak posisie waar ek kan leer hoe om handel te dryf? Hoe moet ek Nader High Geïmpliseerde Volatiliteit Stock Options? Lees die antwoord & gt; My Opsie Navorsing Produkte

No comments:

Post a Comment