Monday 11 September 2017

Real - Time Handel Stelsel Demo


Real-time handel stelsel demo Hallo daar! As jy nuut is hier, wil jy dalk om in te skryf aan die RSS feed of e-pos voer vir updates op Ongedokumenteerde Matlab onderwerpe. In 23 Mei 2013 het ek 'n aanbieding by die MATLAB Computational Finansies konferensie in New York. Die kamer was gepak vol met byna 200 professionele mense in die finansiële sektor. Die energie en terugvoer was geweldige, dit was 'n wonderlike ervaring. As jy na die konferensie gekom, dankie vir die feit dat 'n groot gehoor. In September 19, 2013 het ek 'n variasie van daardie aanbieding by die MATLAB Computational Finansies virtuele konferensie. Die aanbieding (PDF-formaat) is hier verskaf. die video-opname is hier beskikbaar. In beide gevalle het ek 'n demo aansoek wat toon hoe Matlab kan gebruik word om 'n volledige end-tot-end handel stelsel te skep, met die klem Matlabs potensiaal as 'n platform van keuse. Ek gebruik Interaktiewe Brokers live mark data voed en rekening / portefeulje insette, sowel as vir die stuur van handel bestellings na die mark, via die IB-Matlab connector demonstreer: Die handel algoritme gebruik word in die demo is trivially eenvoudig (ewekansige). In 'n werklike stelsel wat jy sou natuurlik vervang dit met jou eie eie algoritme. Maar voel vry om hierdie demo gebruik as 'n beginpunt vir jou aansoek. Die demo bronkode is hier (tradingDemo. m en ondersteun lêers) voorsien word. Let daarop dat dit as-is gratis, maar sonder enige waarborg of ondersteuning. Jy sal natuurlik moet IB-Matlab en 'n Interaktiewe Brokers rekening om dit uit te voer. Ek hoop ons 'n kans om saam te werk op jou projekte. Stuur vir my 'n e-pos as jy wil my help in enige konsultasie, opleiding of ontwikkeling werk. 4 Responses to Real-time handel stelsel demo

No comments:

Post a Comment