Friday 6 October 2017

Trading Forex Sonder Stop Loss


Trading Forex Sonder Stop Loss Ons het 'n vraag oor stop verlies van een van ons mede-handelaars. Hier is die vraag: Wanneer ek plaas Stop verlies tydens die handel, Ek is om geld te verloor. Maar in plaas van Stop verlies wanneer ek net die plasing Neem Wins Beperk en ek kry geld. Is ek reg in die posisie of ek gaan in 'n verkeerde manier? Gee asseblief raad vir my. Van die vraag hierbo, dit lyk asof jy sê dat jy om geld te maak wanneer jy handel dryf sonder 'n stop verlies. Maar wanneer jy 'n stop verlies vir jou handel te plaas, is dit byna altyd kry gestop word. In die eerste plek, laat ek jou vertel hoekom jy altyd om geld te maak wanneer jy handel dryf sonder stop verlies. Dit is omdat die prys selde beweeg in 'n reguit lyn. Dit beweeg altyd in golwe en dus as jy nie die plasing van jou stop verlies, jy dit regkry om geld te maak uit die retracement van die prys. Daar is 2 moontlikheid vir jou probleem. Een daarvan is jou stop verlies te klein wat lei tot dit altyd word veroorsaak kon wees. Twee is jou doel wins is ook baie klein, wat beteken dat jy dit regkry om klein wins te maak elke keer. Maar moet ek jou vertel dat jy speel met vuur. Sonder 'n stop verlies, loop jy die risiko die kans van 'n skielike skerp styging in die prys wat kan toegeskryf word aan nuusvrystelling dat jou marge oproep te aktiveer. Sodra jy 'n marge oproep geaktiveer, sal jou makelaar jou posisie vir jou verlaat sonder om u in kennis stel en jy sal 'n baie groot verlies te maak nie. Selfs sonder 'n skielike skerp styging in nuusvrystelling, jy het ook die risiko van die prys maak skerp beweging as gevolg van die tendens en die land wat jy in 'n posisie waar jy 'n massiewe verlies, maar nie geaktiveer jou marge oproep. Maar jy gaan 'n besluit te neem oor die vraag of jy gaan jou posisie te verlaat aanvaar so 'n groot verlies of jy hou om die posisie hoop vir die prys om te keer. As jy kies die laasgenoemde, is jy ook die risiko loop van verwek jou marge oproep as die prys kan voortgaan om af te skuif as gevolg van 'n sterk tendens. My persoonlike raad vir jou is om jou stop verlies te pas by 'n vlak wat aanvaarbaar is en dit nie kry nie veroorsaak elke keer. Jy kan dit doen deur te doen 'n back tracking op jou grafiek. Jy kan rekord af ambagte wat jy kan neem en wat is die maksimum verlies vir diegene ambagte. Van die rekords, sal jy in staat wees om 'n stop verlies wat redelik is en nie baie dikwels kry geaktiveer kies. Die nommer een prioriteit vir enige professionele handelaar is om hul handel kapitaal te beskerm. Solank as wat jy het jou handel kapitaal, kan jy nog 'n dag handel. Daarom moet enige handelaar altyd handel met stop verlies, aangesien dit sal verhoed dat jou kapitaal uit uitgewis word.

No comments:

Post a Comment