Wednesday 1 November 2017

Die Top 5 Mees Nuttige Iphone Apps Vir Forex Traders


Die Top 5 mees nuttige iPhone Apps Vir Forex Traders 8 Oktober 2013 deur Hugh Kimura Vandat ek die eerste keer die iPhone het ek geweet dat ek een sou hê, een of ander tyd. Ek het nie uiteindelik kry een tot die iPhone 3 en ek het op die oomblik 'n 4S. Im eintlik baie tevrede met die selfoon, maar dit is besig om te tekens van verlangsaming wys. Ek is nie in 'n groot haas om 'n 5S al kry. Ek mag nie, maar ek dink ek kan uithou vir die 6S, en dit is wat ek dink hulle sal die iPhone na die 5S noem. In elk geval, die bottom line is dat ek is baie tevrede met my selfoon en ek het probeer om 'n baie forex programme oor die jare. Hier is die top 5 wat Ek beveel vir handelaars. 5. Bloomberg Ek het 'n klomp van die nuus programme op my selfoon voor, soos CNBC en 'n paar ander wat ek nie onthou nie, maar dit is die enigste een wat vas. Ek hou van wat dit is maklik om te lees en maklik om te gebruik. Ek kan iets beter in die toekoms te vind, maar ek is nie 'n groot nuus junkie, so net die basiese beginsels van 'n betroubare maatskappy is goed genoeg vir my. 4. Kindle Wanneer ek 'n paar vrye tyd, ek wil so veel as wat ek kan lees op my Kindle. Die laaste regtig 'n goeie handel boek wat ek gelees het (en is steeds weer lees) is die wedstrydboek. deur Mike Bellafiore. Dit is wat my geïnspireer om meer gebruik van Ever Note maak en doen 'n beter werk van nie net die dokumentasie my ambagte, maar neerskryf moontlik Opstellings wat ek gesien het, wat gebruik kan word om nuwe handel stelsels te skep. As jy 'n kans om dit te kry, ek raai. In elk geval, ek is lief vir die Kindle app want selfs al is die iPhone skerm is redelik klein, dienooreenkomstig die teks groottes, so dit is nog steeds maklik om te lees. My suster aan my genoem dat sy gebruik om te dink dat 'n boek lees op jou selfoon is waarskynlik redelik taai, maar sy het 'n Kindle boek op 'n vlug het onlangs gelees en sy hou dit regtig. Die Apple iBooks inligting is nie sleg nie, maar dit nie die geval is byna dieselfde aantal titels wat Kindle het. Dit beteken egter maak dit maklik om jou PDFs laai, maar dit is 'n bietjie moeilik om te lees. 3. Ever Note Dit is wat ek gebruik om my ambagte te hersien en skryf aantekeninge wat ek dink in die loop van die dag. Ek help regtig om al jou notas in een plek. Ek dra nog steeds my notaboek idees wat ek het deur die dag neer te skryf, maar om dit in Ever Note maak dit baie maklik om te organiseer en uit te vind later. Wanneer ek reis, kan ek sien my ambagte en sien waar ek kan verbeter. 2. site OANDA fxTrade Site OANDA altyd 'n bietjie agter die kurwe wanneer dit kom by tegnologie. Hulle was laat om die spel te sleep tot stilstand te implementeer en hul iPad app nie werk vir my vir die langste tyd. Gelukkig hul iPhone app was nog altyd soliede was. Ek het 'n paar probleme met die gebruikerskoppelvlak en die kartering is heeltemal nutteloos, maar die bottom line is dat dit werk elke keer en dit voer ambagte soos dit hoort. Dit is baie betroubaar in daardie opsig. Die werklikheid is dat ander makelaars waarskynlik Arent baie beter op die koppelvlak en die kartering. So ten spyte van my klagtes met die jeug, ek nog steeds soos site OANDA as 'n makelaar, hul programme werk groot vir die uitvoering orde en sal voortgaan om handel te dryf met hulle. Maar vir my, is daar net een artikels vir charting8230; 1. TradeInterceptor Die eerste keer wat ek gesien het hierdie inligting, is ek weg geblaas deur hoe maklik hulle het dit aan die dinge wat andersins koek op 'n lessenaar sou wees nie, maar niemand het nogal uitgepluis het op 'n selfoon nie. Dinge soos die meet van kerse / pitte, en voeg by aanwysers wat eintlik bruikbare was, om 'n kruis wat gebly het, outomatiese grafiek skalering, 'n vergrootglas om te vergroot op moeilik om dele van die grafiek, en nog baie meer te sien! In die geval van die hersiening video gemis jy, hier is dit: Afsluiting Jy is waarskynlik wonder waar die Meta Trader inligting is. Ek het 'n oorsig oor die Meta Trader 5 artikels rukkie terug en ek was 'n bietjie teleurgesteld. Hul kartering is nie eens naby aan wat TradeInterceptor kan doen en die enigste werklike rede om te gebruik die Meta Trader 4 app is omdat jy kan waarskuwings vanaf jou lessenaar direk na die app stuur op jou selfoon. Uit my beperkte toets, die verband blyk veel meer betroubaar as die teksboodskap metode. Moet egter moet jy jou aanwysers opstel moet MT waarskuwings stuur, of dit nie die geval blyk te werk. Maar as jy vir 'n paar handel programme vir jou iPhone, dit is waar ek raai jy begin. Ek is nie te sê dat dit is dit is die enigste programme daar buite, maar hulle is die beste wat ek gevind het. Wat is ons gunsteling programme? Het jy iets om te voeg by die lys te hê? Laat ons weet in die kommentaar hieronder. Disclaimer: Daar is links op hierdie bladsy, waar ek kry 'n klein kommissie vir die aanbeveling van die produk, maar ek glo in dit en die opbrengs gaan na hierdie blog te ondersteun en 'n gedeelte kry geskenk aan my liefde vennoot.

No comments:

Post a Comment