Friday 17 November 2017

Handel Interceptor Review


gebruikers se resensies Is jy 'n aanlyn forex handelaar soos ek? Ooit jou geld verloor om vals aanlyn forex platforms? Wel, jy hoef nie weer te bekommer nie. sluit net die Trade Interceptor en jy sal goed wees om te gaan. Ek is ingestel om Interceptor handel twee jaar gelede deur my voormalige baas in 'n finansiële instelling toe ek met haar gedeel oor die verlede teleurstellings met aanlyn forex platforms. Laat my bely dat handel Interceptor my gehelp om die geld wat verlore na ander aanlyn forex instellings en op die oomblik my opbrengste verdubbel herstel. Wel, dont geskok as jy nie hierdie wonderlike webwerf te weet. Handelaar Interceptor is 'n multi-makelaar forex platform wat kliënte dien uit alle dele van die wêreld. Hier kry jy die ware goedheid van die handel met die wêreld se makelaars afstand. Eintlik handelaar Interceptor het bewys dat sy kliënte daardie tyd het verlede toe handelaars moes fisies besoek 'n bank of 'n finansiële instelling om handel te dryf op die Forex. Hier kliënte kry toegang tot gevorderde handel stelsels wat hulle in staat stel om hul dag doen om dag forex platforms uit die gemak van hul huise en kantore. Daarbenewens het handelaar Interceptor ook 'n mobiele verhandelingsplatform sodat handelaars kan aangaan met hul besighede, selfs wanneer hulle nie naby hul rekenaars. Al wat jy nodig het, is as slimfoon soos 'n B pad, iPhone, Android en 'n Blackberry om hierdie diens te geniet. Dit het regtig het my forex aktiwiteit baie maklik. Ek het nie meer om my laptop te dra met my om handel te dryf. Ek kan nou doen wat deur my selfoon vergunning van die handelaar Interceptor. Oor die algemeen, die gebruik van gevorderde tegnologie deur Trader Interceptor het my in staat gestel om die minimum te beperk my verloor geweldig. Dit is ook opmerklik dat in teenstelling met ander aanlyn forex platforms, die opening van 'n rekening by Trader Interceptor is gratis. Die rekening opening proses is baie maklik en dit neem jou minder as vyf minute om 'n rekening oop te maak met hulle. Om nuwe gebruikers, handelaar interceptors gee sy kliënte 'n kans om 'n demo rekening voor die opening van 'n lewendige een oop te maak. Dit gee nuwe gebruikers die geleentheid om vertroud te raak met hoe hul stelsels werk voor die opening van 'n lewendige rekening. Die demo rekening is ook gratis en jy is nie verplig om 'n lewendige rekening na die toets van die demo rekening oop te maak. Ek het ook geniet hul uitstekende kliënte ondersteuning en kliënt verhoudings. Kommunikasie by Trader interceptors is net amazing. Die administrateurs van handelaar Interceptor is baie reageer op die behoeftes van hul kliënte en hulle is baie professioneel. Dit is ook opmerklik dat Trader Interceptor webwerf het 'n opsie waar handelaars inligting kan vertaal na die taal wat hulle beter kan verstaan. Hulle het ook 'n Skype kommunikasie opsie en 'n oproep terug versoek opsie. Dit beteken dat jy nie hoef te roep. Maak net 'n versoek en die kliënt ondersteuning verteenwoordiger sal jou terugskakel. Ek het ook geniet die gebruik van hul prys en aanwyser alarms wanneer jy my wat handel dryf as putte as ekonomiese gebeure waarskuwings. Vir my handelaar Interceptor is net amazing. Hul webwerf is gebruikers vriendelik en en maklik om te gebruik. Die graphics is net amazing en ek is lief vir sy funksionaliteit toe ek doen my dag tot dag handel aktiwiteite.

No comments:

Post a Comment