Thursday 23 November 2017

Pokémon X - Y Weergawes Multiplayer Review


Pokémon X Y weergawes Multiplayer Review 2013/10/18 4 kommentaar Ek het nie veel van die aanlyn modes in Pokémon X en Y. Tussen Nintendo se histories voorbehou benadering tot die Internet en die eerder staande enkel-speler veldtog in Pokémon XY weergawes verwag, ek verwag nie veel meer as dieselfde basiese handel en sukkel opsies wat ons 've het sedert Diamond Pearl meer as vyf jaar gelede vrygestel. Dink net my verbasing toe, op die konneksie na die internet met my kopie van Pokémon Y vir die eerste keer, dekades van vriende en totale vreemdelinge letterlik my begroet as hulle die onderste skerm van my 3DS bevolk. Nie net is hulle uitskryf passiewe boodskappe à la Twitter of die Miiverse, hulle is ook my stats afstand bevordering, bied ambagte en uitdagende my gevegte op die plek. Vorige wedstryde in die reeks gehad aanlyn modes wat, in vergelyking, kom af as uitgesoekte geskei van die res van die ervaring. Om 'n netwerk stryd in Pokémon Swart of wit inisieer, byvoorbeeld, sou jy 'n reis na 'n Pokémon Sentrum, praat met die NPCs op die tweede verdieping om óf 'n ambag of stryd te kies, kies die tipe wedstryd van enkelspel, dubbelspel , triples, of rotasie gevegte, en, uiteindelik, toegang tot die Internet en tree óf ingedeel of gerangschikt matchmaking. Met X Y, die hele aanlyn-komponent is beskikbaar op die onderste skerm te alle tye. Dit maak 'n groot verskil. Jy kan die touch screen te gebruik om te kommunikeer met jou vriende lys, mense wat jy nog verhandel of gesukkel met voorheen, en selfs ewekansige mense uit die ander kant van die planeet. Voice chat is 'n ander onverwagte toevoeging wat aansienlik verbeter die multiplayer ervaring in Pokémon X en Y. Online handel dryf in die besonder voordeel uit hierdie funksie, uiteindelik toelaat real-time onderhandelinge tussen verlangse spelers. Ongelukkig is die speletjies beperk chat om mense op jou lys 3DS vriende, en die kwaliteit is nie so warm. Erger nog, daar blyk nie enige manier om die in-game klank sonder gelyktydig te demp stemkommunikasie skakel wees, sodat jy kan vind jou smack praat verdrink deur die blêrende klankbaan. En, vreemd, terwyl jy stem chat kan aktiveer met enigeen vriend wanneer jy wil, dit pouses die spel vir die duur van die sessie nie, tensy jy tans besig met 'n stryd of handel met dié speler. Online gevegte is meer buigsaam hierdie keer. Jy kan 'n hele paar aspekte van die reël stel pasmaak vir wanneer jy 'n uitdaging vriende, insluitend beperkings op die vlak van Pokémon, of jy kan toerus meer as een van dieselfde item per span, asook beperkings op sekere legendariese en gebeurtenis-net Pokémon. Op die top van die standaard posisie en gerangschikt variante van elke stryd styl, matchmaking sluit ook 'n nuwe formaat van die posisie wedstryde met 'n ongewone reëls wat ontwerp is om elke seisoen verander. Byvoorbeeld, wanneer die spesiale kategorie open in Desember, net die 68 Pokémon bekendgestel in X en Y in staat om deel te neem sal wees. Daar is 'n baie potensiaal hier, en ek is mal oor die idee van 'n ontwikkelende mededingende playlist wat leef en beef buite die konvensionele metagame. Vorige geslagte van Pokémon het probleme met spelers brandstof af hul consoles wanneer nederlaag dreigende gelyk. Nie net sal dit verhoed dat hulle die opbou van 'n verlies op hul eie profiel, maar dit het ook ontken die ander speler die oorwinning sou hulle verdien. Ek is bly om te rapporteer dat dit is nie meer 'n probleem met 'n X en Y - nou enige skielike afsluiting tel as 'n verlies vir die gewraakte speler. Woede te hou op jou eie risiko. Trading het nie te veel verander, al is die maklike toegang tot online ambagte en stem chat meer mense moet aanmoedig om deel te neem. Die Global Trade Station, 'n soort wêreldwye databasis vir asynchroon uitruiling Pokémon, is terug weer, maar dit ontbreek nog enige filters vir sortering Pokémon deur spesifieke vermoëns, nature, beweeg, of alternatiewe vorms. So lank as wat dit ontbreek wat funksionaliteit, sal die GTS voortgaan om beperkte nut vir hardcore spelers het. Die nuwe Wonder Handel stelsel voeg 'n prettige opsie vir die uitruil van Pokémon met mense oor die hele wêreld. Hierdie blinde ambagte ooreenstem gebruikers op na willekeur, onmiddellik skakel hul pre-gekies Pokémon - almal met geen vooraf kennis van wat hulle sal ontvang in ruil. In teorie, kan jy 'n nuttelose Caterpie af te laai en die telling 'n vlak 73 Charizard in die proses. Natuurlik, jy is baie meer geneig om iets van die ander speler se verwerp paal in besit neem, maar die onvoorspelbaarheid maak Wonder Trades super verslawend. O Powers, die ander groot aanlyn-funksie bygevoeg met 'n X en Y, laat tydelike verhoog om jouself of ander te gee. Jy kan dit gebruik om die kans van die opneem van Pokémon te verbeter, verhoog die tempo van ondervinding op te doen, genees beseerde monsters, statistieke in te samel, en selfs die prys van goedere te verlaag in die winkels. Hierdie vermoëns te trek uit 'n energie-poel wat herlaai met verloop van tyd, maar omdat hulle gelyk te maak met die gebruik en vereis minder energie wanneer dit toegepas word om ander spelers, o Powers natuurlik bevorder liefdadigheid gedrag. Hulle is 'n slim manier om direk 'n impak ervaring iemand anders se sonder om werklik aangaan hul spel. Algehele, Ek is regtig beïndruk met X en multiplayer implementering Y se. Terwyl enkel-speler inhoud die franchise se bly grootliks bevrore in 1998, het Nintendo iets veel meer modern met X en Y se aanlyn komponente gebou. Pokémon X en Y funksie verbasend progressiewe multiplayer vir 'n Nintendo spel. Hulle meer as make-up vir 'n voortslepende koppelvlak eienaardighede met vindingryke en pret nuwe modes.

No comments:

Post a Comment