Saturday 11 November 2017

Tutoriaal 76


Tutoriaal 76 | Kwessies met behulp van strategieë met lynbreuk kaarte 'N Strategie (sien onder) toegepas op 'n 3 lynbreuk grafiek gebruik te maak van nie-historiese bars Ek is dikwels gevra om strategieë gebaseer op lynbreuk kaarte (bv 'n drie lynbreuk grafiek) skryf. Ek waarsku my kliënte wat lynbreuk kaarte misleidende kan wees omdat hulle prys beweging inligting weg te steek. Dit kan sy voordele in dat dit jou 'n algemene gevoel van die rigting van die mark kan gee, maar as jy sal sien in hierdie handleiding, kan dit ook die rede waarom die werklike resultate verskil van dié gesien in historiese toets wees. In hierdie handleiding gebruik ek eenvoudige strategie (sien die onderstaande kode) om te wys hoe ambagte verskyn in real-time (op 'n gesimuleerde rekening) in vergelyking met hoe hulle histories sou gelyk. In die beeld op die reg het ek die eenvoudige program wat hieronder getoon word toegepas en het dit toegepas op die grafiek as bars vorm in real time. Ek gedruk ook sterretjies onder die werklike tyd bars sodat dit maklik is om hulle te onderskei van die historiese bars. In die beeld wat jy sal sien dat daar 'n kort verkoop handel heelwat laer as die laagtepunt van die 3 lynbreuk bar. Die program toegepas op 'n grafiek na dit verfris. Toe ek die term verfris (met behulp van ctrl-R) die handel verskyn soos in die volgende beeld. Let daarop dat die kort handel blyk nou by die lae van die drie lynbreuk bar eerder as daaronder. Ek demonstreer dit in die video hieronder. Stel jou voor hoe dit verskil kan invloed op jou strategieë wanneer dit toegepas word om lynbreuk kaarte? In program 5 geskep ek 'n strategie wat die voordele van die lyn breek konsep gebruik, maar toegepas op gereelde kandelaar kaarte. Hierdie strategie kan jou 'n paar idees te gee oor hoe jy soortgelyke strategieë gebruik te maak van die lynbreuk konsep kan ontwikkel.

No comments:

Post a Comment